آدم

من وافکارم

آدم

من وافکارم

مودم وایرلس تی پی لینک

TP-link با ۴ پورت LAN

مودم TD-W8951ND ساخت شرکت تی پی لینک TP-Link به این دلیل تصمیم گرفتم که این مودم رو به طور کامل بررسی کنم که قابلیت های مختلفش رو خدمت تون عرض کنم . مودم TD-W8951ND از لحاظ امکانات با مودم دی لینک D-Link 2640U تقریبا برابری می کنه  فقط به نظر من تی پی لینک مودم TD-W8951ND یه مزیت داره و اونم اینه که کار کردن با منیوی تنظیماتش یکم راحت تره پیش از خوندن این پست اکیدا توصیه می کنم که راهنمای خرید مودم ADSL  رو بخونید تا با اصطلاحاتی که در این پست به کار رفته بیشتر آشنا بشید . 

ادامه مطلب ...

عضویت سایت آری

عضویت در سایت ها


خیلی وقتا میشه لنگ یه فایل ، نرم افزار یا یه لینکی و بعد ازچندساعت سرچ و در به دری تو گوگل بلاخره به یه سایت فروم ( انجمن ) میرسی که دقیقا درباره همون چیزی که دنبالشی یک لینک مفید گذاشته ، اما تا اینجا فقط ۶۰ درصد راهو رفتی  تا می خوای کلیک کنی می بینی که با فونت و رنگ چندش آوری نوشته : « برای مشاهده لینک ابتدا باید وارد سایت شوید و یا اگر در سایت عضو نیستید باید ثبت نام کنید !  
ادامه مطلب ...

چرا وبلاگ

چند دلیل ساده برای اینکه شما وبلاگ داشته باشید

چرا شما برای کسب وکارتان وبلاگ ندارید! تا به حال مزایای وبلاگ نویسی فکر کرده اید! بعد از راه اندازی وبلاگ فقط به فکر کسب درامد نباشید.در این پست قصد دارم شما را با تمام مزایای که برای یک کسب وکار میتواند بوجود بیاید با هم بررسی کنیم.

  ادامه مطلب ...

ریست مودم

تنظیم مجدد یا ریست کردن مودم Reset  در واقع یعنی پاک کردن اطلاعات ذخیره شده بر روی مودم و برگردوندن تنظیمات مودم به حالت اولیه یا تنظیمات کارخانه . برای درک بهتر این پست توصیه می کنم  پست « راهنمای خرید مودم ADSL » و همینطور « راهنمای تنظیمات مودم ADSL » رو حتما بخونید !

  ادامه مطلب ...